24 Mayıs 2016 Salı

BB Krem Kullanım Önerileri



• Muhteşem bir cilt için çok yetenekli ürün
• Günlük 5’i bir yerde bakım.

1.Nemlendirir
2. Cilt pürüzlerini kapatır
3. Cilt tonunu dengeler
4. Cildi matlaştırır
5. SPF 15 faktörlü UV filtresi içerir.

BB Krem deyince aklıma hafif kremsi bir kapatıcı gelirdi Fondöten kullanmayı sevmeyen biri olarak BB krem özel günlerde bir alternatifti benim için. BB kremle ilk tanışmam bu reklamlarda da dönen her yerde kolayca bulunan bir marka ile olmuştu . İlk kullandığım zaman hayal kırıklığına uğramıştım ( aa bu muymuş BB krem ) fondöten den pek bir farkı yoktu hemen hemen aynı özellikte ve yoğunluktaydı . Ve sonra arada bir ve hatta nadiren kullandım bir kenara bırakmıştım.
LR ile tanıştığımda, dolayısıyla ilk denemek istediğim ürünlerden biri idi BB krem . Ürün elime ulaştığında hemen denedim . Çok ince ve hafif bir dokusu var .Sürdüğünüz de yüzünüzde bir ağırlık hissetmiyorsunuz , Nemlendirici sürmüş gibisiniz. Bu harikaydı .
LR'ın 2 ton BB kremi var açık ve orta ton ben açık tenli olduğum için açık olan bu tonunu aldım ve anladım ki BB krem sürerken de hatalar yapılabiliyor .Kullanımı ile ilgili,kendi deneyimlerim ile pekiştirerek bir kaç noktayı paylaşmak istedim



  1. Size uygun BB kremini seçerken, doğal bir görünüm oluşması için, cilt tonunuza uygun renkte, açık, orta veya koyu tonda bir renk seçmeniz gerekir.
  2. BB krem de bir çeşit nemlendirici olsa da, her makyajdan önce yaptığımız gibi, nemlendirici kremi yüzünüze uygulayın. BB kremler nemlendirici tek bir yerde buluşması, ama özellikle kuru bir cildiniz varsa, makyaj bazı olarak nemlendirici sürmelisiniz.
  3. Doğal bir görünüm oluşturmanın en kolay yolu, BB kremi sünger ve fırçalara gerek kalmadan, parmak uçlarınla yüzüne uygulamak.
  4. Eğer bazı sinir bozucu sivilceler veya sivilce izlerin varsa, uygulamadan önce kapatıcı kullanabilirsiniz.
  5. BB kremini sürdükten sonra 2 veya 3 dakika kuruyana kadar bekleyin Kurumadan tekrar temasınız da ( bu bazı kremleri sürerken de olur ) Cildiniz de ölü deri (kir) kalkıyormuş gibi olur.
  6. LR Colours BB kremi çok ince ve hafif bir yapıya sahip olduğu için tekrar sürmek isteyebilirsiniz bu cilt te kusma yapabilir. Gerektiği kadar kullanırsanız daha iyi sonuçlar alırsınız.









Hayatınızda kalıcı bir değişiklik yapmak isterseniz ürünler - iş ortağı olmak ve diğer sorularınız için bana ulaşabilirsiniz.



basaklady@gmail.com

https://www.facebook.com/groups/798190476977790/






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder