17 Mayıs 2016 Salı

LR Yolculuğumdan Deneyimlediklerim



LR a başladınız ve nasıl bir yol izlemelisiniz

Öncelikle aileniz, yakın arkadaşlarınız ve çevreniizi bilgilendirin. ve onlara bu işte ne kadar istikrarlı olduğunuza dair güven verin. Sıkılmadan , usanmadan tekrar tekrar anlatın . LR ürünlerinin kalitesinden bahsedin , öncelikle kendiniz denediğiniz ürünleri tavsiye edeceksinizdir bu zamanla gelişecektir.

Her işte olduğu gibi network yaparken de sabır gerekir. Sabırlı olun çünkü karşılaşacağınız sorunlar sizi yıldırabilir. Mutlaka hayır cevapları alacaksınızdır bu normal çünkü onlar henüz yaptığınız işin detaylarını bilmiyordur. Ve LR a başlamadan da anlamaları zaman alacaktır. Siz bu süreçte olabildiğince sabırlı ve istikrarlı olun. Olumlu,,anlayışlı ve saygılı tavrınızı korumalısınız çünkü bir gün mutlaka size evet diyeceklerdir. :)

Kendimden örnek vermem gerekirse ;

Paylaşımlarımı görüp merak edip soran arkadaşlarım oluyor ..

Sohbet ediyoruz LR' ı anlatıyorum (ilgilenirmiş gibi sorduğundan)

İlgilenmez misin ? diyorum . Yokk valla çalışıyorum çok yoğunum( sanki ben işsizsin demişim de bu boş nasılsa, yapar diye düşünmüşüm gibi ) çalışmasam olurdu , yoğun olmasam yapardım .. Oluyor cevabı

Gülüyorum :) Sürekli facebookta onlinesın arkadaşım. Bakalım bugün kim ne yapmış , nereye gitmiş , ne paylaşmış, 2 like yapayım.. dur ben de bir şey paylaşıp 2 like alayım .. Eee hani vaktin yoktu ?

Boş ve sana hiç bir şey kazandırmayacak şeylere ayıracağın zamanı bu işe ayırsa halbu ki yeter zaten .. :D Hem güzel bir iş yaptığı için mutlu olacak , hem de bir ek gelir kazanmış olacak oturduğu yerden ..Haberi yok çünkü sadece bakıp geçiyor yada bakmak için bakıyor ..Görmüyor ki detaydaki derinliği ..

Unutmadan ; birde hele sen bir devam et bakalım nasıl bir şey belki ben de katılırım sonra diyenler var .. Sevgili arkadaşım bu işe girmeden anlayamazsın ne LR güzelliğini nede elde ettiğin kazancın, başarmanın mutluluğunu ..Ürünlerini kullansan bile vazgeçemeyeceğini .. ( bizzat kendim yaşadım oradan biliyorum :) )




Albert Einstein in şu sözünü asla aklımdan çıkartmıyorum ;

Azim paha biçilmezdir demiştir ...

Dahiye göre sabır ve mücadele birbirini destekleyen ve harekete geçiren iki önemli unsurdur. Bu teorisini “Çok zeki olduğum için değil, sorunları çözmeye uğraşmaktan asla vazgeçmediğim için başarıyorum” sözleri ile açıklamış ve verdiği posta pulu örneği ile teorisini desteklemiştir. “Posta pulunu değerli kılan şey, gideceği yere kadar gönderdiğiniz postanın üzerinden asla çıkmamasıdır. Posta pulu gibi olun ve başladığınız işi mutlaka bitirin.”




Azimliyim ve bahaneleri olan arkadaşlarımın fikirlerinin değişeceğine inanıyorum ve sabırla bekliyorum ..:)

Kendime ; bu yolda bana eşlik edecek , benim gibi azimli , istikrarlı, sabırlı ve başarmak isteyen takım arkadaşları / liderler arıyorum ..

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder